AH TJA

som sagt mådde jag skit bad this morning..
men efter att jag skrivit här gick jag och tog ett glas blåbärssoppa sen gick jag upp och sov, och se på fan, när jag vaknade 5 timmar senare mådde jag otroligt mycket bättre. sömn är väldigt bra ibland! iallafall så nu mår jag skapligt bra, känner mig bara lite hängig. men det kvittar, jag MÅSTE till skolan imorgon, showen är ju fan på onsdag.
jag har iaf dansat lite framför spegeln, och om det är nå mer ändringar i danserna som jag inte vet om så skulle jag uppskatta ifall någon hörde av sig och berättade det!? :)
nu ska jag se till så att min "underbara" klass får bygdegården tills på torsdag kväll sen få tag på hampus, jag är så generös! så ska försöka fixa satt erik kommer till mig i veckan :) mumma! jag sakanr han <3

JAG ÄLSKAR MIN SÄNG, nånting jag bara måsta berätta.


oj, hehe. tror jag hittade en gammal bild.
oj, hehe. tror den väcker minnen.


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0