attans balle

tänkte ta tåget till erik vid 9. men inte då, mamma väckte mig halv 10. smart, då vart det inte erik på dagen för mig inte, nej för då var jag tvungen att åka bil upp med jonas. det kommer då inte bli än på ett tag, dom är hos morfar.. jag orkade itne åka med dit, det är bara jobbigt, att se honom bli glad satt han börjar gråta och sen inte veta vad man ska göra, det är bara hemskt! men sen kommer jag få så mkt skuldkänslor också, tänk om han inte är kvar när jag kommer hem från england, så var jag inte dit nu.. då skulle jag få så mkt skuldkänslor, att jag inte var och hälsade på honom dendär sista gången. han är ju så klen nu så man vet aldrig... fy, jag vill aldrig bli gammal!
övertalade jenny så hon kommer hit snart och är här tills dom kommer hem från mårfar. men jag skriver väl snart igen nån gång.. tror jag

för övrigt åker jag till england, isle of wight, ryde på torsdag-fredag natt. 05.25 från arlanda, eller nånting sånt.. kollade upp detdär på google, och tanten som vi ska bo hos bor ute vid kusten bara nåra hundra meter från as fina stränder! så najs

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0