.

jag har insett att jag har väldigt lätt för att bli besviken på folk utan att berätt nånting om det för dom.
vem det än är, så bara håller jag det inom mig istället för att berätta att jag blev besiken, eller ah.
tillochmed om det är mamma, så håller jag det oftast inom mig.
jag förstår inte varför

jag sakanr erik, får hoppas på att han pallrar sig till mig på torsdag.


& en bild på en del av min säng som jag nämnde är så UNDERBAR.
nu är jag hos pappa och här är min säng tyvärr inte alls lika skön, och stor..

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0