GODKVÄLL FOLKET

klockan är nu 21.59 och jag sitter här i den röda datastolen som mamma införskaffade för ett bra tag sen. jag har den senaste veckan inte suttit i den så värst många timmar, bara ca 20 (överdrift)
alldeles för ett tag sen var jag & fridhan hosd sarek för att planera inför våran kommande resa till england, Isle of wight. vi kommer åka på midsommar afton och insåg idag att det bara är 12 dagar kvar.. om ca 2 timmar är det bara 11 dagar kvar. inte ens 2 veckor. och vi blir borta i måttligt en månad. är det någon som vill ha kontakt med våran resedagbok så kan den ju allitd höra av sig till johhanna fridh, sara ljung, eller jag kylin-blom. så kan vi försöka åtgärda det!
i torsdags for jag upp ttill skogen, men på vägen plockade jag upp en erik. han är en trevlig typ, hehe jag älskar honom. på fredag morgon väckte han mig vid 5, fifan. för då bar det av till östersund med morsis, grabben fick inte följa med, han dumpade vi på vägen ;)
wiktor tog studenten och vaar måttligt populär där uppe i östersund, dom sjöng en sång i kyrkan som löd såhär typ:
FÖR VI ÄSKAR DIG, WIKTOR SNYGG BLOM
VI VILL HA DIG KVAR, HÄR PÅ WÅNGEN
DU FÅR VAD DU VILL, STANNA ETT ÅR TILL
LALALALLALALALALA!
lite smått roligt :) han fick också stipendium för att vara "årets kamrat!" våldigt trevligt att jag känner att jag har e så treevliog bror..


nu ringer erik så jag haR INTE TID ATT SKRIVA MER! GODNATT!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0