hejdå erik

aja, igentligen ses vi igen imorgon men hejdå iaf.
som sagt, jag har sommarlov nu. erik åkte nyss hem, & lämnade mig ensam i gävle. jag hade 2 timmar tills tåget kommer satt jag gjorde det bästa av stunden, köpte choklad och en datortid. vad annars kan man göra en dag som denna.
jag vet jag vet, patrik isacsson spelar där ute, ca 200 meter härifrån men tusan jag har redan gått förbi där en gång. orkar inte stå och lyssna på han. även fast dendär blå låten är ganska bra.. och den hära hm, vad heter dedn..
hos dig är jag stark, hos dig e jag underbar
hos dig har jag allt
men när du inte ser, och när du inte hör
säg nu hur du ser mig,
jag undrar om du:
kunnat ge och kunnat ta
kunnat öppna dig som jag
vågat bygga på nåt nytt
jag undrar om du
hade kraft att ge dig av
eller mod att stanna kvar
allt jag kräver e ett svar
lalalalla
vad heter den? xp jag gillar den låten starkt faktiskt...

aja imorgon så följer förhoppningsvis jenny med ut till morfar sen till jonte.. hon har endel att berätta för mig ;) sen åker jag vidare till järvsö och min älskade erik! måste boka lite ensamtid med erica också... har inte blivit någon sån på väldigt länge. blame it on the boys brukar jag säga.

du vet att jag saknar dig

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0