it's the wrong cind of place to be thinking of you

fifan vad jag är trött.
kan börja med att jag har bott hos erik hela helgen, struntade i candy ( som ändå kolm fram att det sög där) så jag åkter till erik istället! jag har till och med hunnit träffa ida, vilket var väldigt längesen, fick skitfina örhängen i silver av erica också! :D gud vad jag älskar dom, allihop! <3
dom är blessed by our awesome god! 
 hann också med att bada, fler än en gång, och sola på goliats flotte, och träffa goliats pingla. och massa annat trevligt ;D ehe

vi är i full gång med showen nu också, kom på idag att det bara är en vecka kvar, och vi har det inte ens klart med vilka som ska vara ljud & ljus tekniker..  alla danser är långt ifrån klara och ingen har typ aldrig tid att träna.. känns bra rehär!

på torsdag tar jag 1 tåget till erik, efter att jag badat på jumpan, och det sägs att det blir 5 grader ute på torsdag men tamefan vi ska bada på jumpan, underbart.. efter det åker jag iaf till erik, på fredag åker jag till östersund och kollar när wiktor tar studenten, hoppas även på att rican kan följa med. det skulle göra det mkt trevligare.
åker tillbaka till jarse för att umgås med erik förhoppningsvis över natten, sen vidare till stockholm på lördag. 80års fest för moorfars syster + släktträff. jenny hänger med där, hon som är lite hemma med min hääärliga släkt.. hehe!

jag har fåttt reda på att jag höjt mig,
VG i engelska, teknik & historia!
TACK HÅKAN & HÅKAN :D hehe
och jag har fortfarande G i svenska, spanska och religion! (y)
& kvar mitt MVG i biologi!


mina betyg från förra terminen i 8an!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0