KOMPISAAAAR

hej, jag saknar er, allihop! idag har vi 2 veckor och 6 dagar kvar i englands marker.. hehe tror jag kanske ska beretta lite..
vi gar i skolan alla dagar i veckan forutom dom vanliga, om ni fattar.
vi har typ 2 aktiviteter om dagen hela tiden och fullt upp hela tiden har typ inte ens tid over till att sova. men det gor inget. alltso, jag har borjat trottna rejelt po maten ockso, usch. flingor rostat brod toast och snabbmat.. vi fick olika pajer 3 dagar i rad ;o herregud!

har ar en lank till varan resedagbok, ifall ni vill lasa vad vi ar med om:
http://www.resdagboken.se/Default.aspx?documentId=3&userId=262762

nu ska vi aka ivag och surfa :D hejdaaaaa

Kommentarer
Postat av: gissa ;)

Jag Saknar Dig Metro!!! <3

2009-06-26 @ 23:37:32

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0