kunnat ge och kunnat ta

jag hittade låten!
 jag mår illa. så illa så att jag vill sätta fingrarna i halsen och spy. men jag vet att det inte funkar. senså vet jag inte varför jag mår illa. känns som om jag ätit ett godisland, fast jag inte ätit mycket alls. av avund, av besvikelse, av saknad, av förolämpning, ja jag känner mig förolämpad. fandethär var inte meningen, det var verkligen inte meningen...
du ska veta hur mycket det tog för att jag skulle våga gå fram.
 men det är lugnt, jag var beredd på att inte få något tillbaka.
jag vet att du tycker det är jag som ska ta nästa steg, men jag vet inte om jag kommer orka det.
året vi hade var underbart, tycker jag. jag vill inte ha ett slut på den tiden, trots allt så sa vi föralltid!


förlåt amina!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0