pain in the as

alltså NEJ!
fan vad ledsen jag blir, jag hade tillockmed ställt in mig på att gå upp tidigt idag. och jag vaknade faktiskt kvart över sex, som är extreeeemt tidigt för att vara jag. men jag kännde mig tom i magen på någe vis.
sen reste jag mig upp och plockade lite grejer till väskan så ba fick jag skit ont i magen, alltså AJ! det gjorde så jävla ont, jag kunde inte stå för det bara krampade så jävla hårt.. fifan vad arg jag blev.. så jag fick gå och ringa mamma och säga att det då inte blir någon skolan för mig idag, attans.
alltså 2 dagar kvar till showen & 3 till skolavlutningen..  och så blir jag sjuk, fyfan vad sur jag blir! nu sitter jag här hemma med magsjuka, fast jag egentligen borde vara på skolan och öva danser.. helvete
om jag inte blir frisk tills imorgon går jag och cuttar mig, FAN!
nu ska jag gå upp och sova i hopp om att bli frisk, hehe

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0