redo för avfärd

här sitter jag nu, nyduschad och redo att åka iväg.
nje jag ljög, nyduschad är jag men inte redo. jag måste packa om igen för hundrafemtioelfte gången och så måste jag fixa och tydligen äta och blablabla. men inatt ska jag till arlanda, det ska jag!
jag hör väl av mig här, annars finns vi på resedagboken.. singpau tror jag vi har som användarnamn där, den uppdaterar vi väl så ofta vi kan. men nu har jag fixat kamera och allt skit städat huset inklusive mitt rum, som kalle ska flytta in i när jag är borta. i hopp om att mitt nya rum är klart när jag kommer hem.. hehe. men nu orkar jag inte skriva mer, har endel att göra!

puss sverige!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0