yes, showen avklarad

9 dagar kvar till England.
och ja, idag spelade vi upp showen, äntligen! kan säga att jag har längtat efter denna stund och att det är jävligt skönt att slippa vara i aulan va 2 timmar om dagen och få dunk i pannan.
var i skolan 7 imorse, fyfan vad duktig jag är som var uppe så tidigt, jag är stolt över dig evelina!  första uppvisningen var klockan 9, den gick hyfsat bra och sen var nästa halv 11, den gick ännu bättre. efter att vi städat ur aulan och gjort allt klart där så gick vi tillbaka och städade skåpen. känns skönt att det blir sommarlov snart..
imorgon ska jag vara vid skolan 9-10 nåt tag och bada eller göra nånting, sen fika och få betygen ;o shit, jag är nervös! sen slutar vi ett så då tar jag och hämtar erik i gävle! (y) härligt!

OCH HALV 5 IMORGON ÄR DET SKOLAVSLUTNING!!!!!!
HEJ SOMMARLOV <3

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0