emmspemms<3

jag är just nu hos emma! hon är underbar. hon är bra på alla sätt, så bra på att lyssna och förstå, och även berätta! det uppskattar jag <3

jag har städat idag, och legat ute på altan och stekt som bara attan :D hehe fett najs! varmt som bara den alltså (: sen nu åkte jag till emma.. vi ska baka tårta och ha trevligt (: imorgon åker jag till järvsö fast först ska jag firas av mina nära släktingar ;) hehe, för pappa & Kristin åker till turkland vid 3..
aja, palla skriva mera!
LATEEEEEEEEEEEEEER

 moniques i 7a

killarnas omklädningsrum, i 7an

biologi, slutet av 7an

toan, 8an

var ute efter att sno saker på kronan, i 8an heh

idrotten, 8an

samma dag som förrA, HEHE


ah ehe, avslutar med alla <3ans dag 08. trevlig dag, väldigt pussig.. och vindögd ;D

jag älskar min emma!
emma älskar mig!

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0