EVELINA

jag har tråkigt.. jag sitter i skolan och försöker skriva ett PM, enormt trevligt, grejen är den att vi har haft flera veckor på oss och jag började idag... dessutom fattar jag ingentinga av boken jag har, den är helt rubbad. attans balle! jag ska alltså lämna in ett Pm på minst fem sidor på fredag.. hehe lycka till.
dessutom ska jag görsa klart mitt engelska arbete satt jag får vg i engelska.. jag kan behöva det faktiskt ::)
aja, nog om skolan, jag får ryck bara jag tänker pån. fifan, är vääldigt skoltrött nu IGEN! fan.
funderar på att sova hela dagen, men jag vet att jag inte har tid med det eftersom att mina skolarbeten måste bli iaf lite skrivna på.
ännu värre är att jag inte vaknar av min väckarklocka, tror att jag stänger av den i sömnen, bra evelina, helt underbart... har blivit väckt 2 dagar i rad typ bara 5 minuter innan jag måste springa till bussen, hehe låter ju jätte bra.

jag saknar dom bästa, min älsklingar, gänget, erik erica och kim. dom är då bra bäst ibland! (inte bara ibland igentligen)
fast mest saknar jag erik <3

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0