OH HÄRLIGA ONSDAG

jag menade inte det jag skrev där uppe.. ifall ni undra, men det är lugnt alltså..
okej, skoldagen var helhel okej, vi hade hemkunskap, sen typ en timmes rast och sen kollade vi på film i aulan resten av dagen. det var ju bra! så för dom som undra så vet jag numera hur man gör hallonkräm. fett tufft!
 nu ska jag plugga lite spanska & sova ganska mycket, kanske ska jag även ta mig ett glas cola. det visar sig.
finns på telefon, tror jag ;) pusshej
fresten ska jag packa också, sover hos amina imorgon järvsö hemma eller hos någon (; på fredag och norge på lördag! 

för ja på lördag åker jag till norge och blir borta en veckaa, ifall någon undra.

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0