omg

shit, nu vare ett tag sen igen.. jag borde skärpa till mig lite kanske. hehe
igår fyllde jag 15, skulle vilja säga att jag inte har kännt sån stor skillnad på 14 och 15 faktiskt :)
ålderskriserna kommer nog snart, men än så länge har jag inte kännt av några. och jag orkar inte berätta mer om min födelsedag än att amina kom och sov kvar, vilket var otroligt long long time agooo.
faste jag, hyfsad födelsedag mene..
vad jag har gjort i helgen känns inte heller nödvändigt att berätta faktiskt.. fast det löser sig.. man kan ju alltid ringa om man vill veta. jag tänkte, om man är så engagerad i mitt liv så man verkligen måste veta vad jag gjort i helgen och så vidaaaare..

hehe men nu ska jag köra lite på engelskan!
känns bra rehär. hehe

what I did to you was hurtful
and what I'm going through is hurtfuuuuuuul
lalalalalalalalalalala

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0