shit

nu sitter jag här, i sidskogen.. den älskade.
jag har åkt bil heeeeeeela dagen och nu väntar jag på att erica ska komma hem från metro satt jag får träffa henne.. funderar på att gå dit så fort hon (& kim) kommer upp hit.
ja klockan är tyo.. snart ett (?) mene vafan.. och imorgon ska jag till moa!

jag har ju fresten vart i norge skit länge.. typ en vecka, ah men.  jag har mest bara sovit och molat hela veckan. najs, näe. jag har blivit fetare. inte bra! dessutom badade jag i havet i morse, var tvungen att vänta tills sista dan för att jag inte skulle bli sjuk när vi var där -.-
det var 8 grader i vattnet men ganska najs ändå (: hehe
aja, jag pallar inte skriva mer.
GODKVÄLL

Kommentarer
Postat av: Gissa

hhehehehehehehehhehehehehehehhe (;

2009-05-17 @ 20:01:43

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0