tisdag tror jag?

hej polare..
jag hade lovat mig själv att blogga idag, har ju blivit lite lame på senaste tiden.. men njag har inte haft tid och ja massa shit.
som sagt gick jag till erica (och kim) vid 1 i lördag-söndag natten.. sen gick jag hem vid 3 på dan 2 på dan kanske, för att åka till mooooosis! va hos mosen till söndag då åkte jag till jarse och träffade elina en stund sen så var jag med erik (: sensensen xd så åkte jag traktir med kim.. HELA VÄGEN FRÅN JÄRVSÖ TILL SIDSKOGEN! xd tur att sällskapet var trevliggt iaf (:
så var jag med erica en stund och sen åkte jag till tierp på kvällen..
igår vare måndag och skola igen.. känns som om jag inte vart på skolan mkt alls på senaste tiden.. hhe ojsan.
showträningarna har även startat och vi tränar varje dag efter skolan, satt jag är upptagen till 4 varje dag och ja.
efter det igår så åkte jag till pappa, jag hade saknat dom härliga jävlarna!
och idag efter träningen så åkte jag hem och hade jenny & johanna med mig, det gjorde mig glad.

imorgon ska jag gå till kristins jobb efter träningen och sen åka iväg för att träna knattarna. för ja, jag är fotbollstränare till 5-6 åringarna, ganska sött om ni frågar mig (;
efter det blire raka vägen till sidskogen, till min erica! <3


du håller ärligt på att balla ur, helt totalt

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad mogna texter du hela tiden avslutar dina blogginläägg med

2009-05-20 @ 20:19:48
Postat av: evelina

ja, och du är ännu mognare som komenterar vid namn anonym

2009-05-23 @ 17:28:28

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0