utan dina andetag

det blev satt jag sov hos maina igår istället, lika bra det. så får jag packa ordentligt ikväll. och skicka med mamma...
imorgon åker jag hem till järvsö, saknar mina älskade! sen på lördag så åker vi vidare till norge. blir borta typ en vecka då jag åker hem till järvsö igen över en helg och sen kommer till tierp igen till måndag och skola. fifan!

jag tror jag fick svininfluensskit idag, jag är skit rädd. jag hade så jävla ont, vet inte vad som hände! jag måste söka upp fakta om det där.. tänk om jag dör liksom :( fyfan. jag vill ju faktiskt leva..
men jag klarar mig, får vi hoppas.
jag vet inte om jag kommer kunna sitta vid någon dator i norge, men det hoppas vi för annars blir jag utan blogg & bdb i en vecka.. dessutom vet jag inte om fonen kommer funka.. jag ska iaf bada i havet, det har jag bestämmt! ska jag till havet så ska jag fanimej bada! skare va så skare, annars vill jag verkligen inte hare!
och på lördag kommer pappa och kristin hem från turkland, känner faktiskt att jag saknar dom lite, redan! det är inte likt mig.. men så äre iaf.
men nu ska jag dra en fika sen så ska jag packa som en jävla dåre! tror det blir stan ett tag imorgon med, härligt. kan behöva en klänning till festen.. och lite annat skit.. ja det löser sig, har fått mitt nya bankkort nu iaf, känns bra som fan.
och så tänkte jag gå och hämta mitt ID kort imorgon! satte klappat & klart!

nu ska jag inte vara mera dryg! hejdå


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0