åh härliga onsdag!

hm, my day was a beautiful day. i was in school and had a great time with all my friends. hehe ah, min engelska är galant. och alexander var i skolan idag igen. och så hade vi första lucia övningen, asbra! men efter skolan så var det möte, till showen. sen umgicks jag med abowdi och alex till det var sags att åka i alex epa, hela vägen hem. ascooooooooooooooooolt! jag kom nyss hem nu iaf, försöker övertala jenny att komma hit men nejnej...
jag pratar med henne i telefon btw.
några råd som kvinnan gett mig genom åren är:
"gråt aldrig över spilld mjölk"
"gräv aldrig efter hundskit"
"raka aldrig vågrätt, det är skadligt för naturen"
hahahahahahahhaa! sjuk i huvet :D


älskling <3


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0