baby baby, why cant we stay together?

aaah, 2½ men är bara SÅ bäst. jag älskar det! mumma. shit, imorgon måste jag åka halv 9. känns inte bra, då måste jag gå upp typ 8. jag kommer dö! fytusan, men det löser sig. jag återupplivas alltid. och åh, jag bakade världens coolaste grej idag, får se imorgon om den blev god, och isf tänker jag göra sån hemma! fast med jordgubb eller hallon istället för lingon smak. men nu är pausen snart slut på tv'n och jag måste hinna springa och ta idomin på mina torra stackars läppar (:() innan det börjar igen! HAREEEEEE GÖTTTT

tro hopp kälek, peace love music

söt beib
                                

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0