hej evelina vad du e fin idag och gud vad du dansar bra, markooooolio<3


[email protected]
dresscode och facelook, haha sött.
vad töntig jag är, palla bry sig. koftan jag köpte igår, som är ljuslila men ser grå ut i mörker, glans tights och ett linne. asnajs. hehe, cool jag är som la ut dresscode, men jag vill väl också ha lite roligt ibland! just nu fann jag detta väldigt roligt.

en sak till.. jag är beroende av att blogga. om jag inte skrivit nånting en dag, eller ibland om jag bara skrivit en gång nån dag så får jag skuldkänslor och kan inte sova, vad är felet på mig?
men folk säger till mig "palla blogg! hur orkar du? fett drygt.." men seriöst, jag tycker att det är askul att blogga. jag läser också min egen blogg för att jag tycker att den är bra? haha. en sak till, JAG ÄLSKAR ATT BLOGGA! :*

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0