fjärde 4 fyrde novembeer.

idag är det fjärde november, det betyder att en viss här fyller 15 ½ år idag!!!! sjukt tufft. haha. och idag har jag bakat ca 120 kakor. duktig är jag! men alltså, jag började praoa halv 10 imorse och slutade halv 2. ganska soft, jag bara målade dit lite blommor inne på en toalett och sen bakade jag en massa kakor! najs, eftersom att jag är så jävla kung både på att baka och måla, haha.

igår var jag med om mitt livs upplevelse! jonas tvingade mig att komma ner i slakteriet och hjälpa honom att "paketera" köttfärs och massa olika köttgrejer i plastpåsar. det var lagomt snusk.. och det ligger feta älghuven utanför slakteriet + att det stinker där inne. och mamma har lagt min glass i frysen där nere, den luktar säkert jätte illa nu.. :(

visst målade jag fint dååååååå?!

flitig tjej!
                                   

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0