funderingar, igen. jag tänker väldigt mycket, ja!


en bild kan vara suddig. ibland är jag suddig, ibland är du suddig.
det händer ibland att hela världen är suddig, jättesuddig.
vid såna tillfällen då man inte förstår nånting. ingenting alls.
allt bara är konstigt och hit och dit och upp och ner, man vet ingenting.
ibland vill jag bara att allt ska försvinna, men oftast vill jag att allt ska vara kvar.
då när hela världen är så underbar. ibland hatar jag, oftast älskar.
men jag vet inte varför, det är bara så det ska vara.
jag är jag, du är du. det finns bara en av mig och en av dig.
men det finns många wannabees också
hela världen är så underbar, när man vet vad man vill ha.


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0