hemkunskap med maud, rauuuwr

hmm, jag sitter just nu i maud's lilla "datarum" på HK'n, ska leta på vad man har för matvanor i kenya.. måste göra en 'plansh' om det till nästa vecka. men det grejar jag skaru se. för övrigt så har jag och maud hållt sams ganska bra idag. förutom att hon hotar med att ge mig ig bara för att killarna trakasserar mig. nån som fattar varför jag lackar ur på henne alltid?

hm, sen ska vi ha spanska med agneta, 2 favoriter i rad YES! varför kan vi inte ha henke eller håkan hela dagarna? vore as skönt. fast annmarie, rosita, emanuel och annacarin vore inte heller helt fel.
nu måste jag faktiskt hitta faktan som jag skulle...

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0