hold your breath and count to ten


fredrugans målning av en omgjord venus födelse.

någon dum människa vgände uppochner på fredrugan idag i skolan.
jag tycker så synd om kvinnan!

jag förstår inte att en människa kan vara så vacker. jenny lindström, lätt och absolut en av dom vackraste människorna jag känner! helt sjukt, och håååret. OMG

och jag och G orkade inte klä oss ordentligt imorse, så vi körde på EMOtema nu igen. metallica t-shirt och svarta tights. najs de! och jag vet att mitt hår var lagomt risigt, heh.


Kommentarer
Postat av: JennyLindström

Hahaha, vilken bild! xO

Jag älskar dig, så sjukt mycket!<33

2009-11-19 @ 18:14:53
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: fledlugan

haha, först när jag såg bilden trodde jag verkligen att jag var upp och ner. tänkte: hm hur kunde jag vara upp och ner, jag kan väl inte göra volter? men sen förstod jag att du möjligtvis hade vänt på bilden;)

2009-11-22 @ 17:47:33
Postat av: evelina

FRÜÜGAN! du är så jävla blåst! :D

2009-11-22 @ 22:18:37
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0