i hate this part right here

nu när allt är som bäst i livet. man älskar allt och alla och man mår bara så himla bra. man känner sig så säker på allt och man vet precis vad man ska göra. allt är så självklart. och jag har allt jag vill ha. jo då, precis då, när man älskar allt som mest, då ska man behöva lämna allt. börja ny klass flytta och lämna sitt liv. börja på ett helt nytt liv. bygga upp nånting nytt. jag hatar tanken på att behöva lämna min klass, lämna aspenskolan. bli större, bli vuxen. jag vill inte. jag vill verkligen inte.
i could stay in this moment forever. det är här jag vill vara, jag vill alltid stanna här. men varför ska allt bara förändras, varför ska jag behöva lämna allt... alla! som jag levt med 2/3 av mitt liv, mer än halva mitt liv. jag kommer inte klara mig utan er, mina älskade <3
seriöst, jag gråter av tanken att lämna er, jag drömmer mardrömmar om det. varför gör jag det till en så stor grej? I'm such a drama Queen!


vi kommer alltid vara den bästa klassen i aspenskolans historia! oförglömliga&underbara


Kommentarer
Postat av: emmsing

Jag känner exakt likadant! <3

2009-11-21 @ 20:12:58
Postat av: evelina

så jävla hemskt :(<3

2009-11-21 @ 23:28:51
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0