I like the way you move.

TJAAAAA! känner mig tvungen att berätta att inatt när jag låg och kollade på film helt ensam och alla hade gått och lagt sig, haha eller ja Jonas hade gått och lagt sig. men iallafall, så kollade jag på en film och jag ba började storböla.. 2 ggr! haha filmen var inte SÅ sorglig, visst var det lite sorgligt men haha. aja, det var iaf fett kul.

sen imorse åkte jag och jobbade igen och sa tack för denhära veckan liksom, fast ska dit igen tjugoandra för då ska det vara julmarknad där så då ska jag jobba lite. haha lite för mycket info kanske, känner mig ganska tråkig.. äh skitsamma! nu har jag iaf nyss varit hos farmor & farfar på fars dag middag med alla pappas syskon och mina kusiner på den sidan. nu är jag hemma hos pappa, fast snart kommer mamma och hämtar mig, för hon har kopplat in badkaret och jag måste ju prova det ;D haha

ska knåpa på en ny design också, har tröttnat riktigt rejält på denna nu. har lite idéer, men måste välja bild/er...

bara några av mina wünderbara kusiner, nummer 18 är på jäsning! 
                                         


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0