I said i love you, and i swear i still do

nu har jag varit duktig, men mamma väckte mig imorse så jag var på jätte dåligt morgon humör. men klockan var 12 och hon tyckte inte att jag skulle sova mer... weird. men nu har det ju gått några timmar, så jag mår lite bättre, haha. men nu har jag varit fett duktig och städat mitt rum + garderoben (som dom missbrukar till sina julsaker)! palla att jag inte skrev nånting som någon bryr sig om, haha. det borde vara fett drygt att bevaka mig blogg Xd. men det får man leva med!

nyvaken, osminkad, morgonfrisyr & fresch. så skare va. haha

kväll --------------------->morgon, ha-ha
and this is how you remind me, who i really am.
it's not like you to say sorry.
I was waiting on a different story
This time I'm mistaken
For handing you a heart worth breakin' 
                             

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0