i'm stronger than yesterday

erik gick iväg till erik för att umgås, sådär "grabbar emellan" ett tag. men han kommer nog snart tillbaka. och nu kom jonas hem. han var helt lost imorse när vi vaknade, men nu kom han hem så nu har jag koll på gubben igen! hehe. men han tänker ta tv'n ifrån mig, och jag kollar på paris hilton's brittish best friend det är as bra, tror nästan att jag snart kommer bli beroende av det. men vad gör väl det om 100 år?

as bra, menare!
men nu ringde erik och sa att han kommer tillbaka så jag läre stänga av datorn, annars blir han så surig :)
                     

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0