jag är en vampyr, just nu.

du vet var du sitter.. och sitt där tills du riktigt säkert vet
att det hittar in, där ingen annan kommit in
hjärtat väljer bild
nu när jag svalt det kan du dra det hur långt du vill
du vet jag vill bli din och ingen annan kommer in
hjärtat gör mig blind
hela världen är så underbar
om man är korkad tom och glad
hela världen är så underbar
om man är korkad tom och glad
toaletten spegeln, jag har stirrat färdigt på den
och vem är inte ful i 60 watts ljus?
toaletten duschen, jag har gömt mig för sista gången i den
och vem blir inte kall, naken och våt i en tom hall?
somnar 07, vaknar igen på natten
jag är en vampyr, suger och spyr
låt mig komma in jag vill bli din
jag är en vampyr suger och spyr
låt mig komma in jag vill bli din


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0