let me entertain you!

haha, var så jävla kul idag när jag satt och skrev låtar till håkan idag på fysiken, sjöng dom för han gjorde jag med. vill lova att han gillar mig! hehe, jag är ganska bra entertainment ibland tror jag, haha. och på fredag kanske alexander kommer till skolan, på tjejveckan. bra! jag saknar han, och resten av pojkarna. som jag sa idag, jag saknar att höra marcus suckar och "men åh vad dum du är" så fort jag säger något annorlunda.. det händer iofs ganska ofta, men skitsamma.

"håkan tycker om mig
även fast jag är ganska dryg
jag pratar ganska mycket
och håkan han är lite blyg
håkan tycker om mig
och fast han är nonchalant
är han den jag gillar
och jag är hans favoriiiiit!"
               

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0