lite random funderingar

varför vänder man på dygnet så fort det blir helg? jag menar, idag gick jag och erik upp klockan halv 2 kanske. inte konstigt att man sover sig igenom skoldagarna sen eftersom att man annars brukar sova i vanliga fall vid den tiden.. alltså, jag slutar skolan 2, nu är klockan 3 och jag har inte ens ätit frukost. men det bara blir så, helt av sig självt, det är ingenting man gör med flit. det bara händer, pang poff. och vad kan man göra? igentligen så spelar det ju ingen roll. även om man är liiiiite trött ibland när man måste gå upp sådär sjukt tidigt och åka till skolan.. haha håkan berg, min mentor som jag hade innan sommarn, han slutade ju. men nu var han på besök i skolan bara för att liksom. haha och det första han säger. "hej evelina, vad du ser trött ut.. som vanligt" hahah, lite skrattretande bara. men sånt är livet, nu är klockan 3 så jag tror att jag borde gå och äta lite frukost kanske, hehe

I told him I couldn't lie he was the only one for me.
Two weeks and we caught on fire,
She's got it out for me,
But I wear the biggest smile.

Whoa, I never meant to brag
But I got him where I want him now.
Whoa, it was never my intention to brag
just steal it all away from you now.
But God does it feel so good,
Cause I got him where I want him now.
And if you could then you know you would.
Cause God it just feels so,
It just feels so good.

nyvaken evelina, inte alltid helt fel.
och hjärtat, varför skulle han vilja ha dig när han vet att han kan få mig? 
                               

Kommentarer
Postat av: maja

Fiin Evelina !

2009-11-15 @ 14:17:53
URL: http://lundeberg.devote.se
Postat av: evelina

åh, du är fin maja!

2009-11-15 @ 15:09:08
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0