love me love me, say that you love me

jag har skuldkänslor för att jag inte skrev igår, men jag hann verkligen inte. jag har inte tid till att skriva på helgerna, speciellt inte när jag är med min man, han gillar inte att jag sitter vid datorn, hehe. men åh vad jag är glad, jag älskar erik!

men igår iaf så efter att jag haft ett farväl av min älskling så tog jag tåget mot gefflet, där jag mötte jenny och johanna. wunderbart, dom skulle och äta på någon mexicansk restaurang satte. sen så gick vi på stan tills 18.30 tåget som vi tog till tierp. åkte på födelsedagsmiddag hos jenny tha wallinder, sen hem till mig för att sätta upp julgranen och  sussa! helbeträffligt!
bildbrist

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0