måndag 16/11-09, eat me

TJENARE!

orkar inte hämta kameran, så en cambild satt fint!

killarna är tillbaka till skolan, och ÅH MY GOD! det är sick vad man saknar dom. vi har ju trots allt varit utan dom i 3 veckor.. men nu är allt som vanligt igen och det är, skönt? aja, pallar inte skriva mer för nu ska jag skriva min novell. sen så ska jag kolla på that 70's och vänta på jenny och troligen johanna. men jag skriver nog snart igen!

igår så bad jag min bror om tillåtelse att lägga ut hansk dokumentär om mattanterna på skolan. dock så är den 4 eller 5 år gammal, men vssa av tanterna finns kvar än idag.. haha, så jävla sjuk!


Kommentarer
Postat av: Isa

HAHAHA SÅ JÄVLA SKÖN! :D

2009-11-16 @ 20:20:42
URL: http://mogiisch.blogg.se/
Postat av: evelina

han är sjuk! :D

2009-11-17 @ 19:49:29
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0