oh baby, nothing can push me down.

blev en lång dag på praoen idag, men idag hade vi öppet satt det kom gäster och så. det var fett kul, ska jobba på söndag en stund också innan jag åker med tåget. blir ferre. men alltså, nu ska jag gå till erica sen drar vi oss ner mot jonssons och bastar med polare. ferre najs! kanske att jag skriver senare, om jag inte kommer hem efter midnatt eller senare. hare bra haaaaaaaaaaay! (loddan special, eftersom att han är hon jonssons) Xd

toppen arbetare!

se evelina, fint. du kan ju!
men tja, nu sticker jag, på allvar!   


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0