oh boy you make me feel like. no boy can make me feel like you


jag är så arg, men jag vet inte varför. jag bara svär och är allmänt arg. tror jag borde ta en funderare på livet nu, igen! haha, att fundera är min grej. haha, jag har ingen anledning att vara arg.. jag har nog damp, av något slag. eller humörsvårigheter. hyperglad eller as arg.. varför aldrig mittimellan? nej, det är nog bara inte min grej. nu ska jag lägga mig och fundera.

snart börjar mammas pojkar, sen äre gleeclub. inget jag tänker missa! btw, mammas pojkar är så jävla kul, jag älskar mamman som förföljer sin son. haha, bobby tror jag det är. hon är så jävla rolig! "varför du krama den dära tjej?"

                                

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0