oh, if you meet me half way


mysig tjej (iaf tröja)

smart tjej!

jaa, jag har ju skaffat brillor och i samband med det.. blivit smart! nej men faktiskt, jag känner mig väldigt duktig och smart. jag lämnade in bildanalysen idag, nästan i tid. och så ska jag lämna in planschen till hk'n imorgon, som jag håller på med och nästan är klar med nu.. kanske t.o.m satt min novell är klar till imorgon, nu ska jag rita en ananas och sen ska jag faktiskt skriva novell. ses
btw.. vad tycks om mina söta naglar? ;D

Kommentarer
Postat av: fled den snygga ott den bätta

oj mycket snygg fjicka:D

2009-11-24 @ 20:45:33
Postat av: evelina

imrogon ska den snygga fjickan på kajas! :)

2009-11-24 @ 22:46:10
URL: http://philiparbast.blogg.se/

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0