random söndag.

idag har jag heller inte hunnit skriva. sick!
men jag skulle jobba idag, satt jag hade ställt väckarklockan på 8 så jag och erik skulle orka upp i tid. men inte fan ringde den inte. jonas kom och väckte oss klockan nio. då insåg jag att jag hade ställt den på lördag. TABBE!
menmen, jag hann iaf i tid och det har vart as mycket folk idag. sen nästa gång jag ska dit blire den 4de, så ska vi fixa julbord för nå gubbar. blir säkert asnajs, förutom att jag får vara där en hel fredagkväll. men vad gör väl det igentligen.
jag kom hem typ vid 6 idag, till sidskogen. och då varte bara att åka igen, till tierp. så nu är jag äntligen hemma. funderar på att bada och sen sussa nu. får väl se...

fjortisbild :*


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0