schools out, om ca 34 dagar.

anton mäkis citat by the day var absolut när han såg freddans tunika som det är spets på upptill. (den är dessutom asfin :)) men haha, så imorse när han såg freddan så blev det med hans finska accent:
"åh, nu vät jag vart mårsan har gömt vardagsrumsduken!"
haha, det är nästan satt man måste skriva upp allt han säger. han är så kul, den söta lille skiten.

och jag glömde nämna att jag är stolt över mig själv, nu har jag avklarat halva bildgrejen, saknas en bildanalys och min skulptur bara. men själva texten är klar! sen har jag även gjort klart och lämnat in referat om kristendomen och vem är gud?, och så fick jag veta att jag fick VG på spanska omprovet. vilket blir ett G då eftersom att det var omprov. men iaf! det känns as bra att jag är så duktig.
nu är det novellen, historian, nytt kemiprov, resten av bilden & säkert nånting mer som återstår att sysselsätta sig med. vilket jag alltid lyckas med.. hm. kollade emmas blogg och insåg att vi hade HK också.

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0