sidskogen bt weekend

alltså, jag är i sidskogen, och jag har en massa för mig, endel saker att lösa och en del grejer att fixa. så jag har inte tid till att skriva faktiskt. men imrgon kommer jag hem till tierp, då jävlar blire skriva för fulla muggar. tror jag, först ska jag möta upp jenny på stan, eftersom att hon fyller 15 år min tvillingbror. men efter att jag firat lite med henne så skriver jag nog, btw så ska vi troligen sätta upp min julgran på rummet imorgon också!!! :D
nu måste jag kila till lings där det är en hel hope med folk, bla min älskling <3

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0