somewhere over the rainbow, way up high

efter att erik åkt imorse goch jag och sov igen. lika bra det. tills mamma TVINGADE mig att gå upp klockan 11. efter det så har jag umgåtts med GB och JE hela dagen, åkte till bollnäs och typ arbrå. det var rejält trevligt. köpte en fars dag present till pappa också, don't forget fars dag på söndag! nu ska mamma snart åka tillbaka till uppland, tierps kommun. så jag stannar här med jojas. imorgon börjar jag praoa på Helsingegården. (y)

erkänn att det ser ut som en björn!
                              


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0