tänd ett ljus, och låt det brinna

jag leker med camen, det är helskoj!


idag hade vi andra luciaövningen, ANDRA övningen! och det är snart december, fredrik, musiksnubben, påstår att vi ska kunna allt efter fyra övningar till, 4 övningar a' la 45 minuter. han är sjuk, om jag får utge min åsikt. annars gillar jag honom, skoj snubbe men extremt dålig planering! aah, hur fan tror han att 30 elever varav 10 pojkar ska klara av det där om 4 övningar till, när vi inte ens gått igenom alla låtar nu på 2 övningar? jag får panik!

annars så hade vi fotograferingen idag också, till dom nominerade kandidaterna, kan inte påstå att jag gillade det, eftersom att philip hagberg lekte bingo rimér, hur lätt är det att få till ett bra kort när han är i samma rum liksom?
kandidaterna är iaf:
9a:2
viktoria jansson
9a:3
amanda lindberg
petra lindberg

9a:4
evelina kylin-blom
nallin kurdi
9b:4
camilla persson
jim schilcher

vote for me, the one! ;D hehe


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0