tjugofemte november, busy

jag är för lat för att skriva, så jag påstår att dokumentera i bild är en mycket bättre idé. även om jag inte får med allt jag gör under dagarna, för det är ju såååååå himla mycket, HA-HA! kör hårt, rocket power

gick en promenad med några snubbar, en med snygga glajjer. haha!

fysik. utrustning=läsk & godis, vad annars behövs

håkan är bäst! <3        jag vet att jag är söt...............

Früügan 15 år, barnkalas! mer bilder kommer på fejjan.

när jag kom hem gick jag ut med jycken. det jag vill få fram är att det regnar lite väl mycket nu för tiden, kolla liksom, vägen är täckt av vatten. vad är detta?

avslutar med en smart bild. haha, vet inte varför med det kändes som så.

känns bra rehär! HAHAHAAH :D

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0