vem är gud, om jag får fråga?

jag tog just ner uppgiften att skriva en uppsats med rubriken vem är gud? och hur ska man förklara det med några ord.. jadu, får se hur det blir. jag skrev nyss klart referatet som jag satt och skulle ha gjort tidigare idag... och sen blev det fram med nästa uppsats. nog om det nu!

ny design också, vad tycks?! jag och johanna åkte hem till min mor efter skolan idag och knåpade ihop den. efter att vi gjort det klart så badade vi, pratade en hel del, sen åkte vi till henne & till sist hamnade jag här, hos min far. jag gillar johanna i alla fall väldigt hårt, skulle jag vilja säga. hon är helt amazing women!

underbar kvinna. du är så sjukt bra, och så mycket!
                              

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0