vi var bara pojkar, pojkar pojkar. pojkar på väg att bli män.

skön låt!

jag blev helt chockad imorse när jag vaknade och insåg att jag inte hade bloggat på hela dagen igår. min första bloggfria dag på ja, jag vet inte hur länge. haha, g33k. men jag antar att jag inte hann, vaknade alldeles för sent satt jag hann inte på morgonen, satt inte vid datorn i skolan. sen åkte jag till järvsö efter att jag umgåtts med jenny ett tag i tierp. det är sjukt hur mycket jag älskar henne, kvinnan!
när jag kom fram till järvsö city blev det hockey, träffade älskling och han åkte med mig hem. men nu så skulle han, kim och ärskän ut och fiska efter att erik&erik trakasserat mig lite. dumma människor :D
nu ska jag klippa tånaglarna och fundera på att fixa ett bildspel till en av världens underbaraste låtar, underbara 8a:4 <3

underbara 9a:4 <3
jag vill inte bli stor,
jag vill inte lämna er,
jag vill inte lämna mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh, Jag älskar dig också! Min husmor :') <3

2009-11-24 @ 16:32:10
URL: http://jannyh.blogg.se/
Postat av: evelina

2009-11-24 @ 17:27:06

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0