yesterdaay, night by Gaeähäää

kom upp ett förslag på yt att jag skulle kolla på ett klipp, som suger. haha, typ macken - båtmotorn inte ens roligt. men nu skiter jag i det. byter till veronica maggio, hon är underbart bra!
och jag tänkte att eftersom att jenny, gäru, kenneth m.m (kärt barn har många namn) var hos mig igår iaf, så tänkte jag lägga ut lite bilder. det var första gången på länge.. som hon var hos mig alltså..

girl put the records on, tell me your favourite song

vi går och fiskar och tar en tyst minut.

jag är ett emo, ett litet emo.. jag skär mig i armen, och börjar blöda.

nybadade & helfresch. jag älskar dig!
och jusste;

jag städade ju min garderob hemma hos mamma natten (heh) innan också..
FIINT VAAAAA!?!? :D
          

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0