8

och snart kommer du komma krypandes tillbaka, igen. men du bränner dina broar, broarna som leder till mina känslor. för snart förlorar jag dom alla, ju mer jag inser. ju längre du fortsätter såhär. du passerar snart gränsen. gränsen till att jag slutar bry mig helt. och då menar jag det verkligen. för det tog så mycket energi att få känslorna, och det kommer ta lika mycket energi att bli av med dom. men om det är så det är, så kan jag säga att du ger mig den energin. som gör att jag slutar bry mig om dig
hej, vill du se mitt careface
                                         

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0