and i fear i cant take it

duktig som jag var så avklarade jag fysiken igår, satt jag skulle slippa ha 3 prov idag. och sen så gjorde jag spanskaprovet idag, och fixar biologin imorgon istället. jag planerar som en riktig ah eh nånting.. jag gick till sjuksyster idag också för första gången på typ ett halvår. min gamla bästis, alltså, i 7an 8an var jag där varje dag, om inte flera gånger om dagen. och pratade om vad som hellst. bara var där liksom, haha, waste.
sen träffade jag farmor och vi gick och köpte min konfirmationsring, fick bli en saftig en i silver. men jag får inget fint kort på den, sen åkte jag iaf hem till mamma och hämtade grejer och passade på att duscha i min älsklingsdusch (a) och jag träffade amina på bussen hem sen, trevligt! men pallar inte skriva mer, jag ska ner till tvn.

jag är SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR glad på jim, för han har färgat hårt svart igen! och jag har haft mina snyggglajjer hela dagen!

världens bästa, trots allt. 
nu ska jag dricka te och läsa i biologiboken, CHIAAAAO~ 
                                               


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0