bara nödvändigheter som är nödvändiga bara för att dom är nödvändigheter

det e så logiskt alla fattar utom du. du har inte en aning, aning. det e så logiskt alla fattar utom du. du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu. skön låt!
bilden från dagens händelser, väldigt coola händelser. verkligen!

retades lite med min bebis! haha

fula jävlar (L)

hade sammanträde i aulan och lyssnade på regissören till i taket lysen stjärnorna.

JOEYBOY kom också fram mot sista lektionen. han "försov" sig. men grejen är den att han fyller byxis idag! grattis baby! hela 15 gaddar i vassen!

jag och emma var såhääär snygga för ca 5 minuter sen!
aja hörs nog ikväll när jag kommer hem. tja


Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0