blåsippan ute i backarna står, niger och säger att nu är det vår.

skulle inte kännas helt fel med lite vår nu såhär. bara hoppa över vintern! men nejnej, nu är det så att det inte funkar like that. men även fast jag inte gillar dessa kalla blöta tider så gick jag ut när erik hade åkt hem imorse och var duktig och krattade lite löv. sommar skulle inte sitta helt fel, eller ah. först några veckor vinter bara, satt jag får åka lite skoter och bada tunna. och SINGARE!: vi planerar en singhelg i sidskogen, på vintern. med skoter, tunnbad och singkvällar, vore helt awesome. AMINA, JAG VET ATT DU LÄSER DET HÄRA! I'll call you.


höst är inte så kul, men väldigt blött. 
                               

Kommentarer

följ de lätta anvisningarna så går detta på ett kick:

Tell me your name, beautiful:
om du inte vill bli glömd

skriv din e-post så jag kan maila dig, det är bara jag som får se den!

har du en blogg också eller?

vad var det du egentligen ville nu då?

Trackback
RSS 2.0